Ik kan niet inloggen op Mijnstudiemateriaal.be. Wat loopt er mis?

Dat kan verschillende oorzaken hebben.

 

Je hebt nog geen account.
Maak eerst een account aan door rechts bovenaan de pagina op ‘Inloggen/Registreren’ te klikken en je gegevens in te voeren.

 

Je hebt een account aangemaakt, maar die is nog niet geactiveerd.
Surf naar je mailbox en klik op de link in de registratiemail om je account te activeren. Vergeet niet om bij de SPAM te kijken als de mail niet in je inbox zit.

 

Je gebruikt een verkeerd e-mailadres.
Misschien heb je meerdere e-mailadressen? Controleer of je probeert aan te melden met het correcte e-mailadres.

 

Je kent je wachtwoord niet meer.
Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je er een nieuw aanvragen via de link ‘wachtwoord vergeten’. Hierna wordt een e-mail gestuurd naar je e-mailadres met een link, waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Zolang je geen nieuw wachtwoord ingevoerd en opgeslagen hebt, blijft het oude actief. Als je geen nieuw wachtwoord kunt aanvragen omdat je niet meer in de desbetreffende mailbox kunt, maak dan niet zomaar een nieuwe account aan (want daarmee heb je het reeds geactiveerde lesmateriaal niet terug). Neem in dat geval contact op met onze helpdesk.

 

Je kent het e-mailadres van je account niet meer.
Maak zeker geen nieuwe account aan, maar neem contact op met onze helpdesk. Vermeld duidelijk je naam en school. Aan de hand van deze gegevens zal de helpdesk je bestaande account proberen op te sporen.