Hoe kunnen we helpen?
Hoe stel ik de tweestapsverificatie opnieuw in voor het gebruik van Bingel Zorg?
Ben je de toegang kwijt tot je toestel of werd de App/extensie werd verwijderd van je toestel? Dan dient de toegang opnieuw ingesteld te worden.
Als Bingel schoolbeheerder:
De schoolbeheerder kan de toegang niet zelf resetten. Neem contact op met de helpdesk en vermeld je naam, email om aan te melden en de Bingel schoolcode.
Als leraar:
1 Klik in het startscherm op de tegel "Zorg".
2 Klik rechts bovenin het scherm op je naam en selecteer "Tweestapsverificatie".
3 Klik op de knop "Reset aanvragen".
4 Als je zeker bent van deze aanvraag, klik je op de knop "Ja".
5 Klik op de knop "Bevestigen". De reset kan daarna niet meer ongedaan gemaakt worden.
Nadat de Bingelschoolbeheerder de aanvraag heeft goedgekeurd, voer je de activatieprocedure opnieuw uit. Tot zo lang heb je geen toegang tot Bingel Zorg.
Stuur een e-mail
Verstuur je vraag via ons contactformulier. De snelste weg naar een vlot antwoord.
Bel ons
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur (op vrijdag tot 16.00 uur).
Ga in gesprek met collega's
Stel je vragen aan andere leerkrachten en deel ideeën en zelfgemaakte materialen bij onze leermiddelen.
Ontdek onze trainingen
Verken didactische tips, e-learnings en boeiende webinars voor jouw leermiddel.