Hoe kan ik een retouraanvraag indienen voor een Dagboek?
![](https://www.vanin.be/wp-content/uploads/2023/07/Klantendienst_faq.png)
Hoe retourneer ik (een deel van) mijn bestelling?
![](https://www.vanin.be/wp-content/uploads/2023/07/Klantendienst_faq.png)
Hoe verkrijg ik een kopie van mijn factuur?
![](https://www.vanin.be/wp-content/uploads/2023/07/Klantendienst_faq.png)
Hoe vraag ik een correctie van mijn factuur aan?
![](https://www.vanin.be/wp-content/uploads/2023/07/Klantendienst_faq.png)
Hoe pas ik mijn facturatiegegevens aan?
![](https://www.vanin.be/wp-content/uploads/2023/07/Klantendienst_faq.png)
Worden bestellingen tijdens de schoolvakanties geleverd?
![](https://www.vanin.be/wp-content/uploads/2023/07/Klantendienst_faq.png)
Kan ik mijn bestelling persoonlijk komen afhalen?
![](https://www.vanin.be/wp-content/uploads/2023/07/Klantendienst_faq.png)
Mijn bestelling is verkeerd geleverd. Hoe pas ik dit aan?
![](https://www.vanin.be/wp-content/uploads/2023/07/Klantendienst_faq.png)
Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?
![](https://www.vanin.be/wp-content/uploads/2023/07/Klantendienst_faq.png)