Skip to content
Fondamental
Matières
Français
Mathématiques
Éveil
Philosophie et citoyenneté
Néerlandais
Administration
Maternelles
Wazzou
Accès et activation
Manuel Numérique
Exercices interactifs
Questions fréquentes
Nouveautés à paraitre
Le Pacte d'excellence
Infos pratiques
Catalogue & liste de prix
Avantages VAN IN – DE BOECK
Agrément
Types d’outils
Enseignement à domicile
Actualités
Évènements
Secondaire
Pacte d’excellence
Matières
Mathématiques
Français
Néerlandais
Anglais
Sciences
Géographie
Histoire
Étude du milieu
Économie
Latin
Outils numériques
Udiddit
iDiddit
Sésame
VAN IN Kiosque
Nouveautés 2024
Infos pratiques
Catalogue
Conditions commerciales
Votre guide à -50%
Actualités
Agrément
Présentation personnalisée
Évènements
Pédagogie
Outils pour enseigner
Le point sur... pédagogie
Action !
Parascolaire
CEB
CE1D
Réussir
MathEx
Internet, mes parents, mes profs et moi
Calendriers de vacances
Feu vert
Webshop
FR
NL
FR
NL
Home
»
Help
»
Page 41
Wat maakt het werken volgens de directe systeemmethode met ‘ik lees met hup en aap’ uniek?
Wat zijn effectieve strategieën om motiverend te werken met hup en aap?
Hoe kun je sterke lezers uitdagen binnen ‘ik lees met hup en aap’?
Hoe kan ik de leessets bij ‘ik lees met hup en aap’ inzetten?
Hoe kan ik de projecten bij ‘ik lees met hup en aap’ inzetten?
Hoe kan ik de boekjes van de BIB-BoX inzetten bij ‘ik lees met hup en aap’?
Moet ik op het einde van het thema van TALENT alle toetsen afnemen?
Gebruikt TALENT de oude of nieuwe AVI-niveaus?
Hoe implementeer ik permanente evaluatie met TALENT?
Hoe worden de summatieve toetsen georganiseerd bij TALENT?
First
Previous
1
2
…
38
39
40
41
42
43
44
…
78
79
Next
Last