Skip to content
Fondamental
Matières
Français
Mathématiques
Éveil
Philosophie et citoyenneté
Néerlandais
Administration
Maternelles
Wazzou
Accès et activation
Manuel Numérique
Exercices interactifs
Questions fréquentes
Nouveautés à paraitre
Le Pacte d'excellence
Infos pratiques
Catalogue & liste de prix
Avantages VAN IN – DE BOECK
Agrément
Types d’outils
Enseignement à domicile
Actualités
Évènements
Secondaire
Pacte d’excellence
Matières
Mathématiques
Français
Néerlandais
Anglais
Sciences
Géographie
Histoire
Étude du milieu
Économie
Latin
Outils numériques
Udiddit
iDiddit
Sésame
VAN IN Kiosque
Nouveautés 2024
Infos pratiques
Catalogue
Conditions commerciales
Votre guide à -50%
Actualités
Agrément
Présentation personnalisée
Évènements
Pédagogie
Outils pour enseigner
Le point sur... pédagogie
Action !
Parascolaire
CEB
CE1D
Réussir
MathEx
Internet, mes parents, mes profs et moi
Calendriers de vacances
Feu vert
Webshop
FR
NL
FR
NL
Home
»
Help
»
Page 44
Op welke manier komt probleemoplossend denken aan bod in Reken Maar!?
In hoeverre wordt er aandacht besteed aan handelend werken (het CSA-model) in Reken Maar!?
Hoe kan ik de inspiratiemap van IJsbrekers voor kleuters gebruiken?
Hoe worden de summatieve toetsen georganiseerd in Reken Maar!?
Waar kan ik de leerplandoelen vinden voor de lessen van IJsbrekers?
Is het toegestaan om lessen of blokken van IJsbrekers te verwisselen gedurende het schooljaar?
Waar kan ik de ouderpresentatie van Reken Maar! vinden om te downloaden?
Waar kan ik de ouderpresentatie van IJsbrekers vinden om te downloaden?
Waar vind ik de materialen ter voorbereiding van mijn les Reken Maar!?
Hoe is een les van IJsbrekers opgebouwd?
First
Previous
1
2
…
41
42
43
44
45
46
47
…
78
79
Next
Last