Skip to content
Fondamental
Matières
Français
Mathématiques
Éveil
Philosophie et citoyenneté
Néerlandais
Administration
Maternelles
Wazzou
Accès et activation
Manuel Numérique
Exercices interactifs
Questions fréquentes
Nouveautés à paraitre
Le Pacte d'excellence
Infos pratiques
Catalogue & liste de prix
Avantages VAN IN – DE BOECK
Agrément
Types d’outils
Enseignement à domicile
Actualités
Évènements
Secondaire
Pacte d’excellence
Matières
Mathématiques
Français
Néerlandais
Anglais
Sciences
Géographie
Histoire
Étude du milieu
Économie
Latin
Outils numériques
Udiddit
iDiddit
Sésame
VAN IN Kiosque
Nouveautés 2024
Infos pratiques
Catalogue
Conditions commerciales
Votre guide à -50%
Actualités
Agrément
Présentation personnalisée
Évènements
Pédagogie
Outils pour enseigner
Le point sur... pédagogie
Action !
Parascolaire
CEB
CE1D
Réussir
MathEx
Internet, mes parents, mes profs et moi
Calendriers de vacances
Feu vert
Webshop
FR
NL
FR
NL
Home
»
Help
»
Page 45
Op welke manier kan ik leerlingen met moeilijkheden ondersteunen bij Reken Maar!?
Hoe wordt de ijsbergmethodiek toegepast in IJsbrekers?
Hoe kan ik het beste gebruikmaken van de instructiefilmpjes van IJsbrekers?
Op welke manier wordt de leerstof herhaald in IJsbrekers?
Kunnen de werkschriften van IJsbrekers apart worden aangeschaft?
Welke materialen kan ik extra aankopen bij het starten met IJsbrekers?
Welke aftrekstrategie wordt er gebruikt in IJsbrekers?
Hoe werk ik met de materialen uit de verrijkingsmap bij Reken Maar!?
Hoe worden de summatieve toetsen georganiseerd in IJsbrekers?
Hoe maak ik gebruik van de materialen van Reken Maar! verder?
First
Previous
1
2
…
42
43
44
45
46
47
48
…
78
79
Next
Last