Skip to content
Fondamental
Matières
Français
Mathématiques
Éveil
Philosophie et citoyenneté
Néerlandais
Administration
Maternelles
Wazzou
Accès et activation
Manuel Numérique
Exercices interactifs
Questions fréquentes
Nouveautés à paraitre
Le Pacte d'excellence
Infos pratiques
Catalogue & liste de prix
Avantages VAN IN – DE BOECK
Agrément
Types d’outils
Enseignement à domicile
Actualités
Évènements
Secondaire
Pacte d’excellence
Matières
Mathématiques
Français
Néerlandais
Anglais
Sciences
Géographie
Histoire
Étude du milieu
Économie
Latin
Outils numériques
Udiddit
iDiddit
Sésame
VAN IN Kiosque
Nouveautés 2024
Infos pratiques
Catalogue
Conditions commerciales
Votre guide à -50%
Actualités
Agrément
Présentation personnalisée
Évènements
Pédagogie
Outils pour enseigner
Le point sur... pédagogie
Action !
Parascolaire
CEB
CE1D
Réussir
MathEx
Internet, mes parents, mes profs et moi
Calendriers de vacances
Feu vert
Webshop
FR
NL
FR
NL
Home
»
Help
»
Page 47
Op welke manier kunnen mijn leerlingen aan zelfevaluatie doen bij IJsbrekers?
Waar kan ik de leerplandoelen vinden voor de lessen van Reken Maar!?
Wat zit er in de rekendozen en hoe zet ik deze materialen in?
Waarom zijn de 1- en 2-eurocenten nog steeds aanwezig in de materialen van Reken Maar!?
Waar vind ik de materialen ter voorbereiding van mijn les IJsbrekers?
Hoe gebruik ik de observatiefiches om het niveau van mijn klas in kaart te brengen?
Hoe kan ik werken met Reken Maar! in een combinatieklas of graadklas?
Waarom wordt er in Reken Maar! gewerkt met getalbeelden?
Hoe bereid ik de leerlingen voor op de bloktoets aan de hand van de herhalingsles bij Reken Maar!?
Op welke manier kan ik differentiëren met de basismaterialen van IJsbrekers?
First
Previous
1
2
…
44
45
46
47
48
49
50
…
78
79
Next
Last