Hoe kunnen we helpen?
Hoe los ik problemen op na een update?
Voor je een technisch probleem meldt, kun je onderstaande stappen zetten die het probleem mogelijks al verhelpen.
1 Test een andere browser.
Stel je een technisch probleem vast in je browser? Test dan eerst of het probleem zich ook voordoet in een andere browser. Wij ondersteunen Chrome, Firefox, Edge en Safari.
2 Wis de cookies in de browser.
Soms is de oorzaak van een probleem te wijten aan verouderde gegevens in je browser. Wis de cookies om te kijken of hiermee je probleem verholpen is.
3 Update de browser.
Zorg ervoor dat je browser steeds werkt met de laatste versie. Kun je dit niet zelf instellen? Neem dan contact op met de ICT-coördinator van je school.
Google Chrome:
1 Klik in je venster bovenaan rechts op de drie puntjes.
2 Kies "Help" en vervolgens "Over Google Chrome".
Chrome zal nu automatisch controleren of de browser up to date is en indien nodig de laatste versie installeren.
Firefox:
1 Klik in je venster bovenaan rechts op de drie liggende streepjes.
2 Kies "Help" en vervolgens "Over Firefox".
3 Klik - indien nodig - op "Herstarten om Firefox bij te werken" (zo niet staat er Firefox is up to date).
Microsoft Edge:
Updates voor Edge hoef je niet apart in de browser uit te voeren.
1 Zorg dat je Windows-PC alle recente updates bevat.
Apple Safari:
Updates voor Safari hoef je niet apart in de browser uit te voeren.
1 Zorg dat je MAC alle recente updates bevat.
Stuur een e-mail
Verstuur je vraag via ons contactformulier. De snelste weg naar een vlot antwoord.
Bel ons
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur (op vrijdag tot 16.00 uur).
Ga in gesprek met collega's
Stel je vragen aan andere leerkrachten en deel ideeën en zelfgemaakte materialen bij onze leermiddelen.
Ontdek onze trainingen
Verken didactische tips, e-learnings en boeiende webinars voor jouw leermiddel.