Hoe kunnen we helpen?
Webshop
- Hoe maak ik een account aan in de webshop?
- Hoe maak ik een offerte op via de webshop?
- Hoeveel Bingel-licenties moet ik bestellen?
- Doe ik voordeel met het kopen van pakketten?
- Kan ik losse schriftjes of Bingel-licenties aankopen (bij verlies, beschadiging, extra leerlingen, …)?
- Kan ik pakketten, schriften of Bingel-licenties retourneren?
- Wat als mijn school te veel pakketten (en dus licenties) heeft besteld?
- Welk btw-percentage is van toepassing op een pakket?
- Als ik een Bingel-licentie bestel, tot wanneer loopt die precies?
- Hoe pas ik mijn e-mailadres aan op de webshop?
- Hoe koppel ik mijn account aan een andere of extra school?
- Waar geef ik op de webshop mijn bestelreferentie of bestelbon in?
- Hoe pas ik mijn adres- of facturatiegegevens aan op de webshop?
- Hoe kan ik een uitgestelde leverweek kiezen voor onze jaarbestelling?
- Hoe betaal ik via de webshop op factuur?
Stuur een e-mail
Verstuur je vraag via ons contactformulier. De snelste weg naar een vlot antwoord.
Bel ons
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur (op vrijdag tot 16.00 uur).
Ga in gesprek met collega's
Stel je vragen aan andere leerkrachten en deel ideeën en zelfgemaakte materialen bij onze leermiddelen.
Ontdek onze trainingen
Verken didactische tips, e-learnings en boeiende webinars voor jouw leermiddel.