Reken Maar! DigiMax
Reken Maar! DigiMax staat voor lesgeven met de digitale invalshoek als basis. Het juiste evenwicht tussen digitaal en papier. We werken met dezelfde opbouw als Reken Maar! maar toch anders. Met deze aanpak is er een permanente evaluatie en differentiatie tijdens de les. Waarom zijn wij overtuigd van deze methode?
- Papier en digitaal zijn in balans
- Automatische differentiatie op maat van elke leerling
- Directe feedback voor elke leerling
- Leerkracht kan live resultaten opvolgen en inspringen wanneer nodig
- Permanente evaluatie tijdens elk lesmoment
- Betere resultaten voor de klas
In de praktijk
Een van de scholen waar Reken Maar! DigiMax vanaf de lancering gebruikt wordt, is de Antoniusschool in Sint Antonius -Zoersel.
Juf Leen van het vijfde leerjaar is heel enthousiast.
In haar klas werkt het echt. Zowel zij als haar kinderen vinden rekenen leuker dan voordien.
Juf Leen vindt dat ze nu echt differentieert! Bekijk deze video om de werking in haar klas te ontdekken.
Op papier
Per leerjaar zijn er 12 schriftjes beschikbaar. Een schriftje per blok.
De horizontale lay-out laat toe om het werkschriftje gemakkelijk naast de laptop of tablet te leggen.
In het werkschrift van blok 1 zijn er 2 extra startlessen voorzien zodat jij en je leerlingen kunnen wennen aan het meer digitaal lesgeven. In elk schriftje is er kladruimte voorzien zodat tussenstappen kunnen genoteerd worden.
Graag uitleg op school?
