Slimme marketing
Naar datagedreven succes voor ondernemingen
📖 Verschijnt in mei 2025
Slimme marketing. Naar datagedreven succes voor ondernemingen
In Slimme marketing begeleiden onze auteurs jou richting een succesvolle en datagedreven marketingstrategie. Een nieuw must-have marketingboek boordevol actuele cases en tools.
Praktische handleiding voor het creëren van een succesvolle data-driven marketingstrategie.
Concrete ondersteuning voor zowel studenten als professionals.
Focus op Belgische context.
Aandacht voor toekomstige trends en innovaties, zoals AI, Big Data en Machine Learning.
Ook voor professionals
De auteurs van Slimme marketing hebben meer dan veertig ambitieuze marketeers en ondernemers geïnterviewd, die elk op hun eigen manier slimme marketingprincipes succesvol toepassen. Hun waardevolle inzichten worden aan het einde van elk hoofdstuk samengevat in een motiverende slotcase. Laat je inspireren door Belgische toppers zoals Gimber, Tarte à moi en vele anderen.
De auteurs reiken met deze praktische uitgave handvaten aan voor zowel studenten als professionals voor het nemen van gefundeerde marketingbeslissingen. Aan de hand van reële praktijkvoorbeelden schetst het boek een beeld van de immense kansen die datagedreven marketing biedt.
Daarnaast kan je met de oefeningen aan het einde van elk hoofdstuk je kennis testen en ervoor zorgen dat je de belangrijkste concepten en inzichten volledig beheerst.